Посольство України в Об'єднаних Арабських Еміратах (королівстві Бахрейн за сумісництвом)

, Київ 08:40

Розгляд звернень громадян

Консульський відділ при Посольстві України в Об’єднаних Арабських Еміратах (державі Катар за сумісництвом)

Адреса: Об’єднанні Арабські Емірати, м. Абу-Дабі, район Мадінат Заїд, вул. Іст Роуд, вілла №4, П/с 35572.

Тел.:+9712 632 75 86 Дод.: 106 або 108

Факс: +9712 632 75 06

E-mail: emb_ae@mfa.gov.ua; embua@embukr.ae

Консульський округ відділу охоплює територію емірату Абу Дабі, Королівства Бахрейн і Держави Катар.

Розклад роботи консульського відділу:

неділя, вівторок, четвер; прийом документів – з 9:00 до 12:00, видача документів – з 12:00 до 14:00.

Відповідно до статті 1 Закону України «Про звернення громадян» (далі - Закон), громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об'єднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, засобів масової інформації, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов'язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.

Пропозиція (зауваження) - звернення громадян, де висловлюються порада, рекомендація щодо діяльності органів державної влади і місцевого самоврядування, депутатів усіх рівнів, посадових осіб, а також висловлюються думки щодо врегулювання суспільних відносин та умов життя громадян, вдосконалення правової основи державного і громадського життя, соціально-культурної та інших сфер діяльності держави і суспільства.

Заява (клопотання) - звернення громадян із проханням про сприяння реалізації закріплених Конституцією та чинним законодавством їх прав та інтересів або повідомлення про порушення чинного законодавства чи недоліки в діяльності підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, народних депутатів України, депутатів місцевих рад, посадових осіб, а також висловлення думки щодо поліпшення їх діяльності.

Клопотання - письмове звернення з проханням про визнання за особою відповідного статусу, прав чи свобод тощо.

Скарга - звернення з вимогою про поновлення прав і захист законних інтересів громадян, порушених діями (бездіяльністю), ішеннями державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, об'єднань громадян, посадових осіб.

Відповідно до статті 5 Закону, звернення адресуються органам державної влади і місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форм власності, об'єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань.

У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Звернення може бути усним (викладеним громадянином і записаним посадовою особою на особистому прийомі) чи письмовим, надісланим поштою або переданим громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства.

Звернення може бути подано як окремою особою (індивідуальне), так і групою осіб (колективне).

Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.

Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз'ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження, Статтею 8 Закону передбачено, що письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

Не розглядаються повторні звернення одним і тим же органом від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті, а також ті звернення, терміни розгляду яких передбачено статтею 7 Закону, та звернення осіб, визнаних судом недієздатними.

Рішення про припинення розгляду такого звернення приймає керівник органу, про що повідомляється особі, яка подала звернення.

Статтею 17 Закону передбачено, що скарга на рішення, що оскаржувалось, може бути подана до органу або посадовій особі вищого рівня протягом одного року з моменту його прийняття, але не пізніше одного місяця з часу ознайомлення громадянина з прийнятим рішенням. Скарги, подані з порушенням зазначеного терміну, не розглядаються.

Пропущений з поважної причини термін може бути поновлений органом чи посадовою особою, що розглядає скаргу.

Рішення вищого державного органу, який розглядав скаргу, в разі незгоди з ним громадянина може бути оскаржено до суду в термін, передбачений законодавством України.

Відповідно до статті 20 Закону, звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.

 


Консульський відділ Посольства України в Об'єднаних Арабських Еміратах (королівстві Бахрейн за сумісництвом)
Керівник: Сакаль Ярослав Володимирович
Перший секретар з консульських питань
Адреса: Об’єднанні Арабські Емірати, м. Абу Дабі, район Мадінат Заїд, вул. Муррур, сектор 34, вул 13, вілла №4, П/с 35572.. Переглянути на мапі
Телефон: +9712 632 75 86 Дод.:2, 106 або 108
Факс: +9712 632 75 06
Ел. пошта: emb_ae@mfa.gov.ua
Графік роботи:

Прийом громадян України з консульських питань:

Нд: 9:00-14:00

Пн: 9:00-14:00

Вт: 9:00-15:30

Ср: 9:00-14:00

Чт: 9:00-14:00

Пт. вихідний

Сб. вихідний

 

У випадках техногенних катастроф, природних катаклізмів, терактів, масових заворушень, поранення/загибелі громадян України, інших випадків, які загрожують життю чи здоров’ю наших співвітчизників, консульська допомога надається також у неприймальний час.

Межі консульського округу:

Емірат Абу Дабі, Королівство Бахрейн


Консульство України в Дубай (Об'єднані Арабські Емірати)
Керівник: Балануца Олександр Олександрович
Консул України в Дубай
Адреса: ОАЕ, м. Дубай, Шейх Заїд Роад, Аль Харбаш тауер, оф.206. Переглянути на мапі
Телефон: +971-4-385-76-60, (+971 50 804 26 79 ВИКЛЮЧНО в разі загрози життю чи загибелі громадян України)
Факс: +9714-385-76-65
Ел. пошта: cons_dubai@mfa.gov.ua
Веб-сайт: http://dubai.mfa.gov.ua
Графік роботи:

Години роботи: 8:30 - 15:45

Вихідні дні: п'ятниця, субота

Прийом громадян з консульських питань:

Неділя

З 09:00 до 12:00 - прийом документів 

З 13:00 до 14:00 - видача готових документів 

Вівторок

 З 09:00 до 12:00 - прийом документів 

З 13:00 до 14:00 - видача готових документів 

Четвер 

З 09:00 до 12:00 - прийом документів 

З 13:00 до 14:00 - видача готових документів 

Понеділок та середа:

прийом громадян України з питань паспортної роботи за попереднім записом

ВАЖЛИВО!

З метою заощадження Вашого часу при оформленні будь-якої нотаріальної дії, при особистому  зверненні до Консульства, пропонуємо заздалегідь надіслати Ваші особисті дані на електронну адресу: cons_dubai@mfa.gov.ua з приміткою НОТАРІАЛЬНІ ДІЇ.

Форму заяви можно завантажити в РОЗДІЛІ "ДОКУМЕНТИ". 

До уваги! При зверненні з консульських питань наявність оригіналу паспорта та копій необхідних документів ОБОВ'ЯЗКОВА!!!

Межі консульського округу:

Дубай, Шарджа, Рас-аль-Хайма, Аджман, Фуджейра, Умм-аль-Кувейн

Примітки:

Гаряча лінія Консульства України в м. Дубай.

Прохання телефонувати виключно в разі загрози життю чи загибелі громадян України

Номер телефону: +971 50 804 26 79

Зверніть увагу, що консульство не замінює та не виконує обов'язки місцевої поліції, швидкої допомоги та/або будь-яких правових інститутів.
Будь ласка, будьте готові надайти таку інформацію:
а) прізвище та ім’я;
б) контактна інформація (телефон, мобільний, факс, електронна пошта);
в) відомості / обставини надзвичайної ситуації (коли, де і як);
г) контактна особа в країні.

УВАГА!

З метою покращення умов консульського обслуговування громадян, в Консульстві встановлений банківський термінал NBAD, який дає можливість оплатити консульський збір банківською карткою.

Просимо врахувати, що до оплати приймаються лише картки Visa/MasterCard. Банком нараховується додатковий відсоток за здійснення операції (2% від суми транзакції).

При цьому залишається можливість здійснення безкомісійної оплати консульського збору безпосередньо у будь-якому відділенні банку NBAD. 

Шановні відвідувачі сайту Консульства України в місті Дубай!

З метою заощадження Вашого часу, пропонуємо Вам відвідати рубрику «Консульські питання» та ознайомитись з переліком консульських дій та найбільш запитуваних питань  http://dubai.mfa.gov.ua/ua/consular-affairs/faq

У разі відсутності відповіді на Ваше запитання у вищезазначеній рубриці, просимо надсилати Ваш запит на електронну адресу Консульства cons_dubai@mfa.gov.ua

Просимо врахувати, що Консульство надає відповіді на запити громадян, надіслані електронною поштою, які надходять з повними реквізитами заявника. Зокрема, у зверненні обов’язково має бути зазначене наступне: 

1.     Прізвище, ім’я та по-батькові заявника;
2.     Паспортні дані;
3.     Адреса проживання в країні перебування та контактний телефон;
4.     Чітко сформовані питання.

Після опрацювання Вашого запиту/звернення Консульство надасть Вам відповідь у встановлені законодавством України строки.

Консульство також надає консультацію  з консульської тематики за телефонами:  +97143857660, +971564943956, +971562147772 (окрім візових питань),  з 9:00 до 15:45 щодня, крім вихідних днів (п’ятниця та субота) та святкових днів.

Додатково просимо звертати увагу на інформацію та оголошення, які розміщені на сайті Консульства!